reklama

karpatské dotyky zimy

V čase vianočných sviatkov, kedy máva zima v Malých Karpatoch často najväčšie čaro, zvyknem občas výšľap na jeden z dvoch najvyšších kopcov spáchať. Na rozdiel od Veroniky, k srdcu mi prirástol vrchol, ktorý má právom prívlastok najkrajší - Vysoká. Inak som, teda, nespravil ani posledné Vianoce. Tentoraz som šiel sám, pretože moje okolie akosi nechcelo veriť, že ak tu je zamračené, tam môže byť úplne jasno. Mňa však zatiaľ žiaden môj turisticko-meteorologický predpoklad nesklamal za posledné dva roky ani raz a tak som šiel. (Vysoká)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (65)


1



Vraj zver v týchto končinách býva čulá i v zime. Nebadane pozoruje príchodivšieho človeka z útrob lesa. Horou počuť klopkanie "doktora stromov".

18
18 



15
15 



"pád" škodoradostnej slnečnej MMS-ky hlboko pod oblaky :-)

9



17
17 



6



Večer na Vysokej je kúzlom ľudoprázdneho priestoru. Para posledného vrcholového dúšku horúceho čaju sa pomaly stráca v mrazivom vzduchu...

12
12 



Ak neveríte, poskytnem i v plnom rozlíšení ;-)

tony antoniaci

tony antoniaci

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*2005intony.sk@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  INÉNIEČOMINÚTAŽIVOTAKRAJINOULETNAOZAJTAK

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu