reklama

zo závetria na stohu

Kôpka suchej zlatistej trávy. Je to končiar, ktorý sa dá počas turistického prechodu vcelku jednoducho vyškrtnúť z trasy. V novembri je navyše hlavný cieľ záujmu, protiľahlý a podobne vysoký Veľký Rozsutec neprístupný. Na sklonku jesene však miesto nadobúda iný rozmer.(Malá Fatra)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)


1



Hrebeň som si už dávno prešiel celý. Od západu na východ. Toho roku som si našiel trasu, ktorá sa síce zdala byť dlhá, s veľkým prevýšením, ale niečo mi našepkávalo, že zelený chodník z juhu na sever, z Kraľovian, bude na rozdiel od promenády na hlavnom hrebeni, ľudoprázdny.

2



3



4



5



6



Bolo 14 hodín, keď si ma našli prví aj poslední ľudia. Sú na zostupe. Deň je o kúsok bližšie k horizontu. Obraz, na ktorý som hľadím zo závetria, iba raz narušil neveľký kŕdeľ vtákov. Potom ostalo ticho.

4
tony antoniaci

tony antoniaci

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*2005intony.sk@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  INÉNIEČOMINÚTAŽIVOTAKRAJINOULETNAOZAJTAK

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu