reklama

shopy, puby a iné centre in the city

Čo tým chcem povedať? Že nechodím do obchodu, ale chodím do shopping centra. Nepijem džús, ale pijem drink. Neviem povedať prepáč, ale poviem sorry. A pred domom mi nepostavia vežu, ale postavia tower. Že vraj lepšie to znie. Možno. Možno v budúcnosti... Veď kto by povedal, že kniha nie je pôvodom slovko slovenské.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)

 V jedno štvrtkové ráno som išiel do schránky po noviny, reku sa dozviem, čo je nové v mojom rodnom meste. Teda v Bratislave. Nuž, otvoril som...

 Hneď na prvej stránke sa píše, že Aupark Tower bude mať predsa len 22 poschodí. Hmm. No, nie je to jediná vec, ktorá má v Petržalke v dohľadnej dobe vyrásť. Reklama takmer cez celú stranu na Vienna Gate, je toho dôkazom.

 Listujem ďalej. Časť novín zaberajú predvolebné drísty... Toto je niečo. Vedľa veže s názvom Tower 115, majú vyrásť Bratislavské dvojičky, vysoké až 135 m. Tie zatiaľ nemajú názov ani len pracovný. Ale teším sa, ako si raz prečítam v novinách o Bratislava Trade Center.

 Na nasledujúcej strane sa skvie reklama na City Business Center. Chviľu rozmýšľam, kde to je, lebo však na neďalekej Prievozskej už stojí Apollo Business Center. No vzápätí som si všimol v dolnej časti strany maličkú vizualizáciu daného business centra. Na Karadžičovej, hneď vedľa VÚB Banky.

 Keď už som pri centrách... Kamarát vravel niečo v tom zmysle, že už otvorili časť z novej prístavby Avion Shopping Parku. Chcel by ísť pozrieť. Aj tak nemám teraz nič na práci. Zodvihol som sa z kresla, kúpeného v niekdajšom Soravia Shopping parku a vyťukal do mobilu kamarátove číslo, či neskočíme do mesta. Keď odpoveď bola kladná, odhodil som noviny a šiel sa obliecť. Obratom som ešte na zadnej stránke zazrel veľkú reklamu na III veže. Fakt to nebude 3 Tower?

 Trolejbus ide až o desať minút, tak prečo ešte vhodne nevyužiť čas. Išiel som do chladničky, vybral Ketchup slovenskej výroby a "nakvackal" na ocesnakovaný chlieb. Čo na tom, že budem mať trocha horší dych.

 Počas cesty električkou sledujem pokračujúcu výstavbu River parku, ktorý len tak mimochodom vyrastá, pre mnohých neznámom, Dvořákovom nábreží... Inak, stretnutie kamarátom sa udeje niekde na Hodžovom námestí pri Crowne Plaze. Snažím sa prísť na to, kde tam také niečo je, až neskôr mi svitne. Však je to bývalý Hotel Fórum. Sorry, mám hlavu deravú.

 Sedím pri fontáne, jedným okom sledujem výstavbu Astoria Palace naproti prezidentskému palácu, druhým zas prichádzajúceho Maťa. Je zima. Čo tak si ísť sadnúť niekam na drink? Maťo, ako vždy chcel do Fashion Cafe, dať si Sex on the beach, no mne príde lepšie v Coffe&Co niečo teplé si dať. Mám tam paletu kadejakých nápojov, zákuskov, či pečív. Tak napríklad: Môžem si vybrať medzi milk shake, green tea, ice tea, ba dokonca hot apple, prípadne niečo na zahryznutie. Bagel tuniakový, bagel mozzarelový... To je predsa známa vec. Ani ten obrázok by nemusel byť. Niesom hladný, mne stačí green tea na zohriatie. Jemu však nechce dať žalúdok akosi pokoj, no bagel nechce. Na chuť mu ide skôr taký Chicken roll, prípadne Cheesburger.

 Poberáme sa ďalej, dolu na Kamenné námestie. Maťo mi zatiaľ rozpráva o tom, že budúci rok majú zbúrať Hotel Kyjev, neskôr aj Tesco a postavia nový komlex s názvom, zatiaľ len pracovným, Centre Plaza.

 Zatiaľ čo čakáme na zastávke, prichádza električka s cieľom Ružinov na tabuľke, kde sa stavia najväčšie, teda aspoň si myslím v tej spleti "najväčších", obchodné centrum s opäť prekrásnym názvom - Yosaria Plaza.

 V strede cesty električkou sa pred našimi očami črtajú Millennuim Tower I. a Millennium Tower II. Aby sme náhodou nezabudli, kde sa práve nachádzame, hlas v električke nám hneď pripomenie, že sme pri mestskom obchodnom centre, lepšie povedané pri Polus City Centre.

 Dve zastávky pred našim predposledným cieľom, ktorým je Shopping Palace, vyrastá podľa mňa vcelku pekný Hotel Color.

 Deň sme ukončili, ako sa patrí. V číro slovenskej krčme, kde sú vítaní bratia, vdovy a na stene visí nápis Slovak Pub.

 A keď sa ochladí ešte viac, ba keď sneh napadá a nebude mi už stačiť len vysedávať pri drinkoch a povrchne prechádzať sa po shopping parkoch, prípadne stretávať sa pred Plazou, pôjdem na lyžovačku do Vrátnej free time zone, či Snow paradise Veľkej Rače...

tony antoniaci

tony antoniaci

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*2005intony.sk@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  INÉNIEČOMINÚTAŽIVOTAKRAJINOULETNAOZAJTAK

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu