reklama

do doliny sa zniesla jeseň

Položil mi vcelku nečakanú otázku. Keď som zodvihol hlavu a pohľadom preskočil ponad vzopnuté ruky, vedel som čo je veci. V starej mape, zhodou okolností v mieste, dolina, ktorou sme mali ísť nasledujúci deň, bola vystrihnutá veľká diera. (Kôprová dolina, Kôprovský štít)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)


Usmial som sa a dodal tichým hlasom, " Chodieval som do Vysokých Tatier každý rok. Tešil som sa, keď však prišiel deň odchodu mal som veľmi lesklé oči. Chcel som si všetko pekné vziať so sebou. Bol som malý, nuž nenapadlo ma nič iné, než vziať mapu a nožnicami si priblížiť miesta, na ktoré rád a často spomínam, aspoň takto na papieri. Robil som si akúsi vysnívanú krajinu. "


1





2





3




Nebolo to tak dávno a predsa dnes nevyzerá rovnako. Zafúkal slabý, ale chladný jesenný vietor a zo smreku sa zosypala spŕška bieleho srieňu.


SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
4





5




S narastajúcou výškou silnie aj vietor. Z jarabiny sa zniesla ďalšia suchá kôpka lístia.


6


po kliknutí sa objaví panoráma v plnej veľkosti

" Akúsi vysnívanú krajinu... " A táto je iba jej malá časť. Nie, nebežte. Stromy sú už holé, ihličnatým sa pod kôru vrýva mráz. Ticho lemujú cestu a čakajú až znova zafúka a do doliny sa znesú prvé snehové vločky.


7


tony antoniaci

tony antoniaci

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*2005intony.sk@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  INÉNIEČOMINÚTAŽIVOTAKRAJINOULETNAOZAJTAK

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu