reklama

návraty pod poľanu

Bol daždivý deň, keď sme sa za Hriňovou stratili v lesoch a vrčiaca Karosa, vravel som jej rábová, sa začala šplhať na Vrchy. Mal som čerstvých jedenásť, máj a dážď sa menil v sneh. Hustá hmla, z nej vynárajúce sa staré drevenice. Vodič vypol motor. Chvíľu sme stáli uprostred dediny. Viac som nevidel. Vrátil som sa na jeseň. Nie autobusom, nie od Hriňovej, nie so spolužiakmi zo štvrtej triedy, ale od Brezna, rýchlikom Horehroncom, na dvoch kolesách a s rovnakým bláznom ako ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Horehronec
Horehronec 
Horehronec
Horehronec 


R 371 Horehronec v Brezne

Šiašovo
Šiašovo 


Šánske

Šiašovo
Šiašovo 



Zákľuky
Zákľuky 



Zákľuky
Zákľuky 


Zákľuky

Klenovský Vepor
Klenovský Vepor 


Klenovský Vepor od Zákľuk

Orubovanec
Orubovanec 


Orubovanec

Lom nad Rimavicou
Lom nad Rimavicou 


Lom nad Rimavicou

Čierťaž
Čierťaž 


Čierťaž

Biele Vody
Biele Vody 


Biele Vody

dolina Rimavice
dolina Rimavice 



Nádherný pohľad na dolinu s riečkou Rimavicou. Švajčiarsko a Rakúsko môžu ísť do riti , napísal počas jednej zo svojich expedícií Julo Satinský do svojho denníka.

Lom nad Rimavicou
Lom nad Rimavicou 
tony antoniaci

tony antoniaci

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*2005intony.sk@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  INÉNIEČOMINÚTAŽIVOTAKRAJINOULETNAOZAJTAK

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu