reklama

kravsko-kačacia vodná pomsta

Zobudil som sa ráno s tým, že metám nohami a som celý mokrý. Nie, nič také... Zobudil som sa celý spotený. Doteraz mám z toho traumu. Od dnešného dňa sú už aj kravy pre mňa dobré svine.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Skoro všetko spáchal senecký aquapark a jeho tobogan. Celý natešený jak blcha som skákal hore schodmi na začiatok šmykľavky. Sadol do tečúcej vody, nuž a keď na semafóre zasvietila zelená, pustil som sa. No, neviem akou rýchlosťou som sa valil, ale vďaka plavkám som zjavne prekonal všetky svetové rekordy. Počas mojej svetovej jazdy do mňa vrazili ďalší traja ľudia. Asi neboli takí svetoví ako ja. Tí, čo hore stáli, mohli pomaly chystať žalobu za pohoršovanie na verejnosti.
A hádam nie. Veď pár sekúnd a bola zo mňa ryba na suchu; šaleľ vo vode... Topil som sa! Doteraz sa čudujem, že som neskončil v kazajke. Pezinok nie je ďaleko.
Zabudol som len takú bezvýznamnú vec; neviem plávať. A neviem plávať ani v metrovej vode, lebo taká tam bola.

Asi mesiac nato som bol u starkej na dedine. Tam, kde som tie kozy, kravy, kačice strážil. Boli to nádherné chvíle, fakt, až dokým starká nevytiahla vaničku von na dvor, priam pod kravský ksicht pred maštaľ. Bolo to jediné miesto v jej veľkej záhrade, kde nie je vidieť z cesty. Preto tam. Kačice so sliepkami behali navôkol, no a "kúp sa!"
Jasné, že som jej, ba ani zverincu tú radosť nespravil, čo po poslednej noci veľmi ľutujem. Všetko mi, svine, spočítali!

Snívalo sa mi totiž, že som spadol do bazéna, okolo ktorého mimochodom rástla tráva a muchotrávky. Ani neviem kade som doň vletel, len som sa v ňom proste ocitol s tým, že sa topím.
Možno si niekto pamätá scénu z Kruhu 2, keď sa uprostred lesov na ceste zoskupia soby, či jelene okolo auta a nazerajú doň vražedným pohľadom. Mráz mi behal po chrbte, paradoxne bola to pre mňa najmrazivejšia scéna... Tak presne toto sa mi prisnilo. Akurát s tým rozdielom, že ja som nebol v aute, ale v bazéne. Okolo mňa neboli soby, ale kačky a krava! Asi Malina...
No, hlúpe to stvorenia. Iba na mňa sprosto čumeli, ako sa topím. Ani jedinú kačicu nenapadlo skočiť do vody a plávať na pomoc. Keď sa jedna napokon k tomu činu odhodlala, nasledovali ju všetky ďalšie a nakoniec aj krava šúchala kopytami o vyžratú trávu. Chcela skočiť. Teda nechcela, ona skočila!
"Tresk!" a zobudil som sa. Celý spotený, mokrý...

Kto nemá dobrú predstavivosť, pripájam autentický záber z môjho snenia. A mňa si netreba všímať. Som tam taký spokojný, pretože som už bol v bezpečí suchej reality.
Dodám, že všetko sa dialo v mojej izbe, v jednom panelákovom byte...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
2


tony antoniaci

tony antoniaci

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*2005intony.sk@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  INÉNIEČOMINÚTAŽIVOTAKRAJINOULETNAOZAJTAK

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu