reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
tony antoniaci

tony antoniaci

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*2005intony.sk@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  INÉNIEČOMINÚTAŽIVOTAKRAJINOULETNAOZAJTAK

reklama

MINÚTAŽIVOTA

bonbón

tony antoniaci

bonbón

Čakám na autobus uprostred lazov. I natiahnem pravé ucho a načúvam. Malý Miško má chuť na čokoládové bonbóny, no akosi sa už minuli. Nuž, vyberie sa ich hľadať.

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 080x
  • 6
dedinské harakiri

tony antoniaci

dedinské harakiri

Zas som sa ocitol tam kdesi na dedine u starkej. Tam kde ma 2,99-ročný bratranec pokrstil menom hovno, alebo kde počas mojej vnútornej krízy premával neurčitý cicavec Tony s trasou Posteľ - Záchod, či tam, kde dedinský pseudorozhlas vyhlásil pátranie po stredne veľkom teľati. Môj prázdninový denník.

  • 1. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 311x
  • 24
krava a iné maliny

tony antoniaci

krava a iné maliny

- No čo Tonko, mohli by sa ísť na maliny. Nejaký ten sirup by sa hodil kus konečne... - Prehodila pár slovami starká svoj návrh na dnešný deň pri raňajkách, ktorého som sa už dva týždeň obával. - Ach, len neviem či budú, ale tá svinská noha ma bolí. By nás mohol Jano kus zviesť... Idem sa spýtať. - Pokračuje v monológu. Mne neostáva opäť nič iné, ako zas len súhlasiť...

  • 18. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 945x
  • 20
ako som kozu "strážil"

tony antoniaci

ako som kozu "strážil"

Jeden z mojich mnohých dní, strávených vo svojráznej stredoslovenskej dedine aj s osobitým programom - starká mi dala do dočasnej opatery kozu, ktorú volala dosť originálne. Sviňa! Napriek tomu, že každoročne trávim na dedine minimálne mesiac-dva, jej stráženie nakoniec neskončilo zrovna ružovo.

  • 10. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 959x
  • 13
arogantnosť starších cestujúcich v MHD

tony antoniaci

arogantnosť starších cestujúcich v MHD

Kde bolo, tam bolo, bola raz jedna Bratislava, s učupenou tržnicou, miletičkovým trhoviskom a mickiewiczovou nemocnicou a pri nich električka, autobus a trolejbus. Tri moje postrehy z cestovania v MHD, v spoločnosti pár nervóznych dôchodcov.

  • 20. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 893x
  • 252
reklama
SkryťZatvoriť reklamu